ביטוח הפניקס טלפון שירות לקוחות 1-900-7212-40

ביטוח הפניקס שירות לקוחות
 
tel:1900721240
 
ללחוץ לחיוג מקוצר
 
 
 
















מוקד שירות לקוחות : דרכי התקשרות:
מוקד קשרי לקוחות 3455* | 03-7332222
משרדי החברה: 03-7332020
שעות פעילות מוקד קשרי הלקוחות: ימים א'-ה', 08:00-17:00
דרך השלום 53 גבעתיים, מיקוד 53454


מספרי הפקס
ביטוח פניקס זהיר/צעיר 03-7336914
ביטוח חסכון ארוך טווח 03-7336948
ביטוח בריאות פרט 03-7336948
ביטוח בריאות קולקטיב+ביטוח שיניים 03-7336946

ביטוח רכב

הפניקס הוקמה על ידי דוד חכמי ז"ל בשנת 1949. הוא שקבע את חזון החברה על יסוד הדאגה לרווחת הפרט והבטחת עתידו ועתיד צאצאיו. חזונו זה היה ונשאר מעמודי התווך של החברה.
מיום הקמתה, שמה הפניקס בראש מעייניה את היחס האישי והמסור כלפיכם - לקוחותיה, כמו גם את הדאגה לביטחונכם בהווה ובעתיד ותוך מתן מענה לצרכיכם בכל תחומי החיים.
הפניקס – מן החברות הגדולות, המקצועיות והאמינות במשק היא בעבורכם בית ומשענת, ברגעים בהם תזדקקו לכך, והיא משמשת לכם אוזן קשבת ומקור לפניה בכל עת.
הפניקס היא חברה של אנשים שעובדים למען אנשים, חברה המאמינה בלקוחותיה, סוכניה, ועובדיה ותעמוד לצדם ברגעים הקשים.
כחברה מובילה, מתחייבת הפניקס להמשיך ולפעול למען מטרות ציבוריות ולרווחת הקהילה על ידי תמיכה ומתן חסות למוסדות וליחידים בתחומי התרבות, החינוך, הבריאות והספורט.
למענכם נמשיך להגשים את חזון החברה כל יום ובכל יום מחדש.
הפניקס היא נבחרת אנושית הלוקחת על עצמה אחריות להענקת ביטחון כלכלי לציבור לקוחותיה.
הפניקס מחויבת לעובדיה ולסוכניה, תוך חתירה למקצועיות ולמצוינות, להגינות מוחלטת, למסירות משפחתית ולטיפוח של גאוות יחידה.


הקוד האתי


ערכי היסוד בבסיס הקוד האתי:
יושר ויושרה - אישית ומקצועית
הוגנות והגינות
שקיפות
אחריות
כבוד האדם 
הקוד האתי - עובדים 
הפניקס מחויבת לכבוד האדם ותעניק לעובדיה סביבת עבודה המאפשרת זאת.
עובדי הפניקס יפעלו מתוך יושרה מקצועית, יושרה ניהולית ולטובת החברה.
עובדי הפניקס ישמרו על משאבי החברה (המוחשיים והלא מוחשיים), ישתמשו בהם באופן מושכל ולצורכי עבודתם ובכלל זה לא יעבירו מידע אשר עלול לפגוע בחברה.
עובדי הפניקס ומנהליה ישתמשו בסמכות ובמשאבים שניתנו להם על ידי החברה במסגרת תפקידם ולתכלית שלהם נועדו, ויימנעו מניצולם ומניצול מעמדם שלא במסגרת תפקידם.
עובדי הפניקס יימנעו מקבלת טובות הנאה ומתנות מספקים, סוכנים, לקוחות ומגורמים אחרים הקשורים עם החברה, אשר עלולים להשפיע, ולו למראית עין, על שיקולי הדעת הענייניים של מקבל מתנה.
עובד לא יעמיד את עצמו במצב של ניגוד עניינים.
 הקוד האתי - לקוחות 
הפניקס תנהג בהוגנות עסקית ובהגינות כלפי לקוחותיה.
הפניקס תעניק שירות מקצועי ואדיב ללקוחותיה, תוך התייחסות לצורכיהם ותוך שמירת כבודם.
הפניקס תפעל להגנת הפרטיות של לקוחותיה ותימנע ממסירת מידע הקשור בהם שלא כדין.
הפניקס תנחה את סוכניה לפעול עם הלקוחות על פי עקרונות הקוד האתי של החברה.
הקוד האתי - ערוצי הפצה (סוכנים, בנקים) 
הפניקס תנהג בהוגנות עסקית ובהגינות כלפי ערוצי ההפצה שעמם היא פועלת.
הפניקס תאפשר הזדמנות עסקית הוגנת לערוצי ההפצה השונים.
הפניקס תעניק שירות מקצועי ואדיב לערוצי ההפצה השונים.
הפניקס מצפה מערוצי ההפצה לפעול בהתאם לכל דין, על פי מדיניות החברה ועל פי עקרונות הקוד האתי.
הקוד האתי - ספקים ונותני שירותים ללקוחות החברה 
הפניקס תנהג בהוגנות עסקית ובהגינות כלפי ספקיה.
התקשרות עם ספק תיעשה בהתבסס על שיקולים עניינים, מקצועיים ומסחריים וללא שיקולים זרים.
הפניקס מצפה מספקיה שיפעלו בהגינות עסקית.
ספקי הפניקס מחויבים לפעול על פי כללי הקוד האתי של החברה.
הקוד האתי – קהילה 
החברה רואה במעורבות ובתרומה לקהילה ערך בעל חשיבות גבוהה, ותפעל להגשמתו תוך הימנעות משיקולים זרים וללא משוא פני.
החברה מעודדת את עובדיה ומאפשרת להם להשתתף בפעילות למען הקהילה.
עובדי הפניקס משמשים כשגריריה בכל מפגש עם הקהילה, ולכן מצופה מהם להתנהגות נאותה ומכובדת. 
הקוד האתי – מתחרים
הפניקס תפעל אל מול מתחריה בכללי ההגינות העסקית.

תרומה לקהילה​ כחברה מובילה, מתחייבת הפניקס להמשיך ולפעול למען מטרות ציבוריות ולרווחת הקהילה על ידי תמיכה ומתן חסות למוסדות וליחידים בתחומי התרבות, החינוך, הבריאות והספורט.
הפניקס רואה במעורבות ובתרומה לקהילה ערך בעל חשיבות רבה, ופועלת להגשמתו תוך הימנעות משיקולים זרים וללא משוא פנים.
הפניקס מעודדת את עובדיה ומאפשרת להם להשתתף בפעילויות למען הקהילה.
עזר מציון
כ - 150 עובדים, בעלי רכב חברה, משתתפים בפרוייקט.
מידי יום יוצאים עד 3 מעובדי הפניקס, ומסיעים את מתנדבי עמותת עזר מציון לבתי חולים, או מסיעים את החולים עצמם לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים ומכונים רפואיים, בהתאם לצורך.
"אמץ לוחם" האגודה למען החייל
בשנת 2006 הפניקס החליטה לאמץ את גדוד 77 – גדוד שריון.
הפעילות למען הגדוד באה לידי ביטוי במס' תחומים:
העברת תקציבים.
השתתפות בערבי גדוד הנערכים פעמיים בשנה, במעמד קבלת דרגות, סיום תרגיל שטח וכו'.
ביקור במוצבים שבהם נמצאים חיילי הגדוד בעונת החורף הקר ומתן שי לחיילים כגון: פליזים, גרביים טרמיות, גופיות טרמיות, וכמובן ממתקים ודברי מתיקה.
משלוח חבילות שי לחיילים בחגים.
העסקת חיילים בעלי בעיות כלכליות.
אירוח חיילים מצטיינים בנופש השנתי של עובדי החברה.
העמותה לקידום החינוך ביפו - חלוקת מזון למשפחות נזקקות
כ – 20 מתנדבים עוסקים בחלוקת מזון למשפחות נזקקות, אחת לחודש. כל עובד המתנדב בפרוייקט, מחלק את המצרכים לחמש משפחות בכל פעם.
פרויקט ליווי כלכלי למשפחות נזקקות
סיוע לאוכלוסיות במצוקה.
מתנדבי הפניקס מקבלים הכשרה מעמותת "פעמונים", בסיומה הם מתחילים בליווי שוטף של משפחה על מנת לנסות למצוא את הדרך לצמצום הוצאותיה והגדלת הכנסתה.
קטיף – לקט – בשיתוף עמותת "משולחן לשולחן"
ארגון "משולחן לשולחן" אוסף עודפי פירות וירקות משדות חקלאים ובתי אריזה.
המתנדבים מסייעים בקטיף ואיסוף הפירות והירקות שלא נקטפו/נאספו.
התוצרת הנאספת מופצת לארגונים ברחבי הארץ המספקים מזון לאנשים הזקוקים לכך.
תרומת ריהוט, ציוד ובגדים
הפניקס מקושרת למספר עמותות גדולות בעזרתן מעבירים, העובדים, פריטים כתרומה לנזקקים.
שיתוף פעולה עם בית איזי שפירא
פרויקטים חד פעמיים
הפניקס מתגייסת לצורך עזרה בפרוייקטים מיוחדים וחד פעמיים.

ביטוח הפניקס מוקד טלפוני - www.fnx.co.il/



האתר נוצר לטובת הגולשים , חווית התקשרות מהירה , קלה וקצרה למוקדי השירות בארץ [ כדוגמת לחצן המופיע בראש הדף ] . אין האתר מקושר ומייצג את מוקדי השירות המופיעים בו בכל צורה , כי אם בא לטובת ציבור משתמשי הסלולרי החכם . שמחפשים את נוחות החיפוש וההתקשרות המקוצרת למוקדי השירות,מספר הטלפון של הפניקס:037332222, עלות ההתקשרות למספר הפרימיום היא בעלות פעימה ובתוספת חמישים אגורות , אנו נשמח את תשמרו את המספר בחיוג המהיר שלכם ואף תשתפו עם החברים . תודה
‪Google+‬‏